we all want love

mitt liv snurrar på ganska fort men ändå väldigt långsamt. Antingen går ingenting som jag vill (mobilen vägrar komma tillbaka för lagning, bråk med 3 och allmänt less) eller så går det ganska bra(jag ska börja rida igen) men hur som helst så längtar jag som vanligt. jag längtar efter mina fina vänner som bor så jäkla långt bort, skidorna är det enda jag tänker på och försöker knussla ihop så det blir massa skidor i höst och jag längtar efter något som jag inte ens vet själv vad det är.
Idag har vi haft opponering på projektarbeten och därmed avslutat denna förjävliga kurs och äntligen ska vi börja prata om sådant som är roligt. Jag hoppas bara på att jag slipper omtenta men med min tur och skicklighet när det gäller miljöekonomi så är det inte speciellt troligt.
Nu är det städning, matlagning och senare träning på schemat. Har faktiskt varit duktig med det nu och tränat 9 dagar i rad, duktig tjej! Börjar äntligen tycka att det är riktigt skönt att köra några timmar på gymmet vilket var något år sedan glädjen fanns där.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0