will you still love me in the morning?

har äntligen bokat min årliga vårresa till orlando! Blir dock bara borta två veckor då varken skolan eller plånboken tillåter så mycket mer. Får antagligen dit eller med mig min nya skida också, rosa är den! Annars då, jag är totalt omotiverad i skolan. Tur att våran lärare i den här kursen är totalt sjukt bra så jag orkar ta mig till alla föreläsningar iallafall för jag har inte läst en sida i boken. Åker hur som helst hem imorgon, har jobb inbokat alla dagar men bara till 12 lör-sön så då hinner jag träffa lite vänner också. Min Amanda fyllde år i torsdags och vi ska till loooondooon! jag gillart. Det blir dock när jag kommer hem från usa så vi har tänkt första helgen i maj eller så. Alltså, imorgon står det på schemat att först åka på en föreläsning, träna, packa/städa och sen köra dom där 30 milen hem till mammi. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0