Som om du aldrig har känt mig..

Pratade med min fina trudi igår, bokade en dejt till när jag åker hem om två veckor. Annars då, jag har haft fullt upp hela dagen. Började med att tvätta 7 maskiner tvätt, herregud! Sen så åkte jag till stallet och red lite, efter det blev det ett gympass med lite överkropp och kondition. Kom hem vid åtta och då blev det att kladda i lite brunt i håret så jag ska slippa färga om håret hela tiden för att jag inte ska ha världens äckligaste utväxt efter två dagar. Imorgon ska jag göra debut som helgassistent på Färjestads ridklubb. Blir väldigt intressant eftersom jag knappt hittar men men. Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0