karlstad

Nu har jag bott i karlstad i lite mer än 2 veckor och jag trivs verkligen!
Har hunnit med väldigt mycket såsom;

  • Nollning som har inneburit, bad i fontän, kramat bilar och varit alldeles för slirig allmänt. Men kul är det!
  • Åka hyfsat mycket vattenskidor och även bestämt att det blir en tur till orlando den 17:oktober till 7:e november, HAPPY!
  • Klä ut mig till karl.
  • Träffa nya människor som alla är trevligare än den andra.
  • Fått lägenheten nyrenoverad
  • Varit på utflykt i 3 dagar i norra värmland med klassen och blivit blöt.

Lite bilder på det då.


Hade stadsvandring och lekte massa lekar.



Körde efterfest alldeles för många gånger!


Ännu mer lekar!




Åkt massa skidor med Eric och company



Myste med frida på förfest!


Garvade åt roliga lappar

Campusvandring!

Besökte stålverk.

Gnällde liiiiite

Klättrade runt på branäsberget

Myste med vovve!

Gnällde lite till

Myste med ännu mer vovvar!



myste på klubben!

Var karl för en dag


Och erik var kvinna ;)

Jag badade i fontänen

Jag och Caroline vann alla matcher utom 1, awesome!



Tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0