regrets

Det finns inte mycket jag ångrar och absolut ingenting jag ångrar som hur jag betedde mig mot dig, det hade kunnat bli så bra om jag bara hade vågat och inte backat precis när det började bli allvar. För jag tycker om dig.

inte okej


Idag har varit en riktigt trött dag, fick kämpa ordentligt för att komma till skolan i tid men iväg kom jag. Nu ska jag plugga klart naturen och psykologin och sen blir det att tömma tv-bänken och sånt för imorgon kommer Elsa och hämtar soffa, köksbord och tv-bänk. På onsdag åker jag hem till värmdö med ett lass och sen blir sista lasset samt städning i nästa vecka. Om 10 dagar lämnar jag över min nyckel och tar nya tag. U N D E R B A R T! Sen åker jag till USA och skidor, trudi och SOL! jag längtar jättemycket och vill bara att tiden ska gå supersnabbt den här veckan.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0