the best thing i ever had

Kan det gå över någon gång?

Jag har tillbringat helgen i fagtown, troligtvis den sista på ett bra tag då jag har tävlingar varje helg i hela juli och jobbar nästan 100%. Annars då, körde ner i diket nyss.......... så jävla klantigt och drygt och jag hoppas verkligen att allt gick bra med bilen. positivt var att en granne körde förbi och hade både dragkrok och lina, annars hade jag nog fått ha bilen där för den stod där den stod. kära nån. nu är jag trött och less, vill att den här veckan ska vara slut någon gång, men på torsdag, lördag och söndag får jag iallafall lite tid till att åka vattenskidor. Äntligen lite taggad faktiskt.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0