meliassa gör det igen


Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört dig
Och jag gav dig inget svar

annars då?
jag och elli var ut i lördags, vi hade så trevligt så vi inte ens hann med första bussen hem, det säger väl det mesta? Sen har jag och elli haft myskväll, jag var och åkte skidor idag, varit ute och sprungit, bestämt date med max, varit hundvakt. Morgondagen består av att gå på tindras skolavslutning, kanske åka skidor och sen blir det jobb, dock bara en 5 timmars tur, ganska skönt kan jag tycka :) På onsdag ska jag kanske åka skidor, jobba och sen på torsdag blir det skidor och sen eventuellt åker jag till fagtown.

tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0