Cause you feel like paradise and I need a vacation tonight

Var hemhem i helgen. Var faktiskt otroligt skönt och jag och mamma tränade, shoppade och fikade på lördagen. Sen åkte vi hem och elin kom sen åkte vi hem till Jannica och förfestade lite innan vi skulle på krogen. Vi mötte upp Dea&co, jag fick krama om min fru en sista gång innan hon åkte till Australien och sedan insåg jag att jag faktiskt skulle sätta mig i bilen dagen efter och åka till fagtown så jag tog bussen hem och skippade krogen vilket var underbart skönt på söndagen när jag vaknade och mådde riktigt bra. Nu har jag nyss kommit hem och har pluggat klart naturen som skulle ha varit klar för evigheter sen och snart blir det sängen :)

Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0