måndag

ååhhh, jag åker hemhem imorgon! Jag längtar hem galet mycket faktiskt, ska bli så skönt att bara vara, få mat lagad åt mig och sånt där som man bara tog för givet tidigare. Mamma & jag ska på bio, bio med elli och maddis, sen blir det utgång med milla och sen blir det troligtvis att träffa max som jag inte har träffat på alltför länge. Imorgon eller i veckan iallafall så bokar vi äntligen min usa-resa, fyfan vad härligt! bara skidor, värme och vänner i en månad. Jag vill åka nununu. Snart flyttar jag ut ur min lägenhet också, ska börja packa lite idag så jag kan ta med mig nån kartong imorgon. Känns lite lättare att ta lite varje gång jag åker hem så vi slipper slita sönder sista dagarna. Man tror ju att jag inte ska få plats med så himla mycket på mina 44 kvadratmeter, men tro mig jag har så sjukt mycket skit så jag inte ens vet vart jag ska börja någonstans.

Idag har jag varit i skolan, är äntligen klar med estetfilmen och fick reda på att jag ligger på ett MVG i engelska b, känns helt okej. Var på aerobics och sen sprang jag 2 kilometer. Nu tittar jag på BigBrother och sen blir det nog att sova.


Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0