spread a little light

har lite höstångest, den blev lite försenad i och med att jag åkte till usa när den egentligen brukar komma. Jag klarar inte av det här, jag vill inte vara i Sverige. Har hemtenta på torsdag och sedan ska jag till skolan och få reda på hur projektarbetet ska se ut på fredagen annars så ska jag äntligen få åka hem. Jag har nog aldrig haft en sån här hemlängtan. Lägenheten ser ut som en katastrof, jag har vänt på dygnet totalt och har 2 saker som jag vill hellre än något annat just nu, hitta en häst att rida lite då och då och att få åka skidor igen! Jag ska iallafall jobba ganska mycket på jullovet så jag kan åka några veckor i vår, när vet jag inte men jag vill dit nu iallafall. sen har jag ångest över skolan, visst att jag kan stå ut och klara mig igenom det här men vafan, jag drömmer mig hela tiden bort någon annanstans, där jag får göra det jag verkligen vill. Jag måste bara komma på hur det ska genomföras.. 
and you feel like paradise, and i need a vacation tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0