nu såå

Jag har tillbringat 4 dagar i fagtown, bodde hos min vän joacim som dock jobbade hela dagarna och nätterna. Har iallafall hunnit med en utgång, massa glee tittande, bio med Robbin och Jim, mys med Cassandra, film med Pernilla och lagat mat med Robbin. Han var förövrigt helt underbar att laga mat med... "Är inte champinjoner gula" och sen sa jag åt honom att kolla om ugnen var varm, då lägger han handen på glaset och säger nej. bra att jag får skratta lite iallafall. Nu sitter jag ensam hemma hos mamma, har precis skickat iväg en ansökan till en vattenskidskola som jag vill vara på augusti-september. Dock så är det egentligen försent men jag håller tummarna!

Nu ska jag jobba lite på mitt och amandas projektarbete som är så jävla tråkigt att jag bara vill lägga mig ner och dö.. Imorgon jobbar jag kväll, skönt med sovmorgon. Jobbar hela nyårshelgen men hinner iaf åka förbi ida och fira 12 slaget där innan det blir dags att åka hem och sova.

tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0