Lördag

Gårdagen var spårad, minst sagt. Började med bio, Real Steel med Viktor och hans kompis. Efter den mötte vi upp amanda för att sen bege oss till Tempel där jag och Amanda dansade. Imorse så vaknade jag och mådde riktigt kasst, så beslöt mig för att ta en riktig hemmakväll. Var nog första dagen när jag bara var och pysslade lite hemma utan något som jag egentligen behövde göra, förutom att plugga då. Så det blev plugg i några timmar, sen lagade jag mat, moussaka tror jag det heter? Blev jättegott och åt lite mörk choklad och grönsaker med dipp med massa ljus tända och så mycket bättre på tv. Laleh, vilken go människa! Nu tittar jag på starsky & hutch i väntan på att Alice i underlandet ska ladda klart, sen blir det slagget.


tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0