det handlar om dig, det handlar om mig

Har haft en superhärlig vecka.I onsdags var jag ute med fia, hade väldigt trevligt. I torsdags blev det skyview och fika på fåfängan med pappa och farfar, efter det åkte jag skidor på lida. På lördagen blev det bio med mor min, Bridesmaides såg vi och den var faktiskt väldigt rolig! I söndags åkte jag till linköping med farmor och farfar för att fira min och mina kusiners födelsedagar i förskott. Jag fick presentkort på ikea och en superbra jacka. på kvällen åkte jag ner till issa och hälsade på i hennes mysiga lya och umgicks lite. I måndags åkte jag hem till värmdö och tog det lugnt hela kvällen och idag/igår så har jag gått en långpromenad och så har vi firat min födelsedag och jag fick massa bra saker, en onepiece, schampoo och balsam i massor, en hallmöbel, sjalar, plattång och biljetter till britney spears(dom fick jag redan för en månad sen dock, hehe).

Tränat massor har jag gjort också, skidor har det blivit


farfar uppe i skyview

utsikten, helt makalös när solen låg på!

fika på fåfängan.

glad tjej åker till linköping


hade mammas fräna skor på mig på promenaden.


gick förbi min gamla skola, ingen saknad här inte.


värmdö visade upp sig från sin finaste sida idag.


förövrigt så kan ni se min lilla hemstad om ni tittade på true talent idag, vattnet och dom röda husen, kyrkan och allt det där är där jag har jobbat.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0