I run to you

Det har gått några dagar nu. Jag är numera kattvakt åt millas katt medans hon är i thailand i 2 månader, inte alls avundsjuk. nejnej. I helgen blev det lite festligheter med avskedsfest för frida och ludde som ska flytta till england och igår blev det en impuls och nästan nykter utgång men jag hade väldigt trevligt faktiskt. Today har jag bara legat i soffan och myst med lilla katten, lagade lax med potatismos tidigare. Smör är ju så jävla gott. hihi.

På tuesday åker jag till sthlm för att åka lite skidor med far min och sen blir det italien på fredag. Jag har inte åkt någonting alls på hela veckan men jag har tappat sugen när vädret är så emot mig hela tiden. Jag har dock spenderat 2 dagar i stallet och ridit lilla Irma, superkul att komma igång med det igen. Jag har verkligen saknat hästarna, har så otroligt dåligt samvete att jag inte har kommit ut till enköping och hälsa på min gamla pärla som jag ändå tillbringade hela mina dagar med i mer än ett år.

Nu väntar jag på att victor ska komma hem så vi kan titta på the secret life of the american teenager, jag har sett alla avsnitt som har kommit ut men ska se om det med victor. Sen har det ju kommit några vampire diaries avsnitt kommit ut som jag ska se, åh vad jag är tv-nörd.. haha. 



                                       It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now.
                                     I said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
                                         And I don't know how I can do without, I just need you now.








AJUSTE! Isabelle ringde mig igår, oj vad glad&överraskad jag blev. underbara unge.
LÖÖV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0