mysfredag

Idag känns som en bra dag, drömde världens underligaste dröm inatt men den var liksom underhållande så vaknade på sjukt bra humör :) Idag blir det ut till eskiln, åka massa skidor och springa lite. Måste tvätta också, fan vad drygt! jaja, får väl gå ner till min kära victor och våldta hans tvättmaskin. I nästa lägenhet ska jag ha en tvättmaskin och en diskmaskin, så det så!

Har nyss ätit frukost, tänkte skriva lite på svenskan och vänta på att det blir dags att dra sig mot bilen. Jag är så sjukt taggad på allt just nu och den sista september får jag lämna sverige för lite värme, även om det bara är för några dagar så är det otroligt efterlängtat. Nu har jag så mycket myror i kroppen som bara river runt och vill att jag ska hitta på något och det passar mig alldeles utmörkt, har varit alldeles för lat senaste tiden. Jag beställde ett par skor igår också, hittade dom i västerås men bara i fel färg så då tog jag tag i livet och beställde dom direkt när jag kom hem.

(shit vad bruuuuuun jag var!)




Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0