mysdag

haft en riktigt mysig dag med lite skola, stallet och sen blev jag bjuden på middag av victor. Mysigt värre :) Sen tittade vi på idol uppe hos mig och sen blev jag själv med missen som är helt crazy på mig nu efter att jag råkade spruta lite vatten på henne när hon satt i handfatet så nu är det full fart kan man säga ;)

Nu ska jag städa undan lite och sen blir det filmtajm i sängen, fy vad skönt med sovmorgon imorn. Förövrigt så har jag en ny kärlek i mitt liv, är så galet glad att jag prova på att rida när elin frågade och inte fegade ur. Mysigare häst får man leta efter faktiskt, även om jag rider som en kratta efter ett alltför långt uppehåll.


godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0