If you ever come back


Har haft en supermysig dag med min bästa. Vi var iväg till stan och kollade på vad hennes tatuering, sen åkte vi och handlade. Vi lagade mat, korvstrofanoff och även om jag råkade ha på curry så blev det helt okej. tummen upp, hihi. Nu ska jag göra lite te och sätta på mitt älskade vampire diares, fy vad underbart. Idag bokade min älskade Dea biljett hit till fagtown så vi ska gå på johnossi här i November, sen kommer min favorit elli upp till fagge den 3:dje och ska vara kvar i hela 2 veckor för att gå på körskolan, åååh vad mys. Sen har jag fixar skolan också så jag slipper den där himla historian och får läsa psykologi istället, härligt! The script har kommit med ett nytt album som jag rekommenderar, sjukt bra är dom:)


I'll leave the door on the latch
If you ever come back, if you ever come back
There'll be a light in the hall and a key under the mat
If you ever come back
There'll be a smile on my face and the kettle on
And it will be just like you were never gone
There'll be a light in the hall and a key under the mat
If you ever come back, if you ever come back now
Oh if you ever come back, if you ever come back

Now they say I'm wasting my time
Cause you're never coming home
But they used to say the world was flat but how wrong was that now

And by leaving my door open
I'm risking everything I own
There's nothing I can lose in the break in that you haven't taken


tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0