how do you know when its right?

Nu är jag helt slut, finito, kaputt. Tur att jag är ledig imorgon. Åkte en slalom och en hopp som faktiskt gick bra, skönt att det känns bra för en gång skull. Blev ett varv runt eskiln också så nu förtjänar jag faktist massa mys med Trudi framför idol och eclipse. Imorgon blir det lite gym, sen antagligen lite åkning om inte vädret sviker totalt och sen halv fem blir det att åka till sjukgymnasten i västerås. Får se om han hittar felet på mitt kära knä som jag inte kan sträcka ut helt längre. Att det alltid ska vara något.

Förövrigt så pratade jag med min bästa isabelle idag, det har bara gått en vecka men känns mer som ett år, hur lång tid ska det då kännas om typ 10 månader? Jaja, hon ville att jag skulle göra lite reklam för deras blogg så här är den; www.fatinayear.blogg.se enjoy!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra babygirl!! :) <3

2010-09-16 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0