wednesday

Hade en toppenresa till Italien men den slutade som vanligt, med en sara som bara stånkar och stönar såfort jag rör mig. Att det alltid ska vara något, men nu är det iallafall en ny kroppsdel nämligen axeln.. Den här veckan har varit sjukt bra med en del glädjeämnen som t.ex min kära elin som är här och Irma som just nu är det roligaste som finns.

På fredag åker Trudi till usa, jag ska köra henne till arlanda. Jag kommer garanterat storböla när jag ska säga hejdå. Kära nån nu är det verkligen bara jag som är kvar i den här lilla hålan men right now så gör det faktiskt ingenting :) I december så får jag ett besked också, håll tummarna okej?






tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0