its like im seeing it all clear for the first time

Dagarna bara springer iväg nuförtiden, känns som att jag konstant är trött och aldrig hinner med någonting. Snart är det dock höstlov och då ska jag vila upp mig riktigt ordentligt. Jag fick besök av min fina vän andrea ihelgen, johnossi stod på schemat och det blev en riktig helkväll. I söndags vaknade jag upp och så skulle jag och victor köra dea till station bara för att upptäcka att jag hade en sjujäkla punka, måste ju tillägga att där dog jag lite. Bakis som ett as, ville bara tillbaka till sängen(det var inte jag som skulle köra mamma, jag lovar!) meIn som tur var har jag ju min ängel victor som fixade allt så jag gick och la mig, skööönt. Igår fixade vi dit reservdäcket och idag var vi iväg och fixade däcket så nu kommer det hålla hem till sthlm iaf, får hoppas på att det inte snöar på torsdag!

Nu ska jag alldeles strax byta om till ridkläder och åka till stallet, ska bli mysigt faktiskt. Förövrigt så är jag himla nöjd med hur allt utvecklar sig, jag vill bara ha december så jag kan få beskedet om hur min framtid antagligen kommer att se ut. åhh vad jag längtar efter att göra något nytt, jag vill inte fastna i dom här gamla spåren som börjar kännas alldeles för djupa.

Ihelgen ska jag inte göra så himla mycket, träffa mina fina vänner och bara mysa. Tänker ta en riktig vit helg och bara umgås med mina kära familjer som jag faktiskt inte har träffat sen vi firade min födelsedag. Det är ju faktiskt nästan 2 månader sedan.


tudelu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0