snööööö!

Nu har det äntligen kommit snö, inte för att jag är någon snöfantast men det är allt bättre än bara kyligt och kolsvart vid halv fem. Nu är det åtminstone lite ljusare ute, får bara hoppas på att det inte blir någon jäkla slask utan håller sig till minusgrader och lagom med snö.

Elli är här, hon kom igår och imorgon ska hon köra upp. Jag är nog mer nervös än hon som faktiskt redan ligger och snarkar. Nu ligger jag och tittar på scrubs men ska nog lägga mig brevid min kära om en stund. Imorgon åker Elli hem till sthlm. På Fredag kommer Elsa förbi fagersta en stund, underbart det ska bli att träffa henne. Vi har inte setts på hur länge sen som helst, ungefär 1½ år tror jag det är. Lätt att det blir så när hon flyttade till falun och jag hit samtidigt och så har vi aldrig lyckats samordna våra besök i sthlm.. På fredagkvällen blir det förkrök och sen ut på gm för att se erik hassle, lär ju försöka lyssna på några låtar innan dess.

Förövrigt så håller min lägenhet på att rasa samman, mitt avlopp till handfatet läcker som bara den och det enda elementet som funkar är det i köket vilket betyder att det är SVINKALLT och jag sover med 3 täcken.. OCH kläder. Jag måste iofs vara extrem när det gäller kuddar och täcken, har 6 eller 7 kuddar och 3 täcken varav ett är ett riktigt tjockt duntäcke. Men har man ingen karl som värmer så får man väl göra det bästa av situationen.

tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0