puh

Sitter och tittar på project runway, skjutsade dea till jobbet imorse och sen har jag städat, tvättat och inte gjort ett smack. jag är ju så lat nuförtiden. Ikväll ska jag ta en sväng till maxi och handla lite smått och sen ska jag nog vara fyllechaffis åt min kära far. Jag vet inte alls vad som händer resten av veckan, vet knappt vad det är för dag. På söndag blir det att åka tillbaka till fagersta, antagligen så åker Elli med mig upp. Jag var sugen på att åka till Linköping och hälsa på martin på fredag men icke, han ska ju tydligen flytta till norge nu i veckan. uscha :( Och Dea åker till Frankrike på fredag, snacka om att alla sticker!

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0