hejhej, hej så mycket hej

Enligt gårdagens lista skulle jag ha lagt upp foton med mina vänner;


jag, Dea och Mattias :)


Maxi!


Jag och världens bästa Elli i somras

trudi och jag på balen :)



Trudi och Isabelle(som jag saknar helt gaaaalet mycket) i våras




Jag och fina cassandra i somras :)


Och dagens då:

Min värsta ovana måste nog vara att jag är sjukt morgontrött och hatar verkligen att vakna, jag måste få sova till minst klockan 12 innan jag blir nöjd.


Förövrigt så var träningslägret på bosön riktigt jobbigt och vi gick och la oss vid nio, skapligt slitet! I torsdags var jag på adventsfika på gastons skola och sen i fredags var vi på horse show där jag inhandlade lite nya saker som nog ska komma till användning i veckan:)

Tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0