fullt ös

Jag springer runt som en förvirrad kyckling just nu,

I måndags var jag i skolan och sen blev det plugg resten av kvällen, I går så var jag i skolan, stallet, skolan och sen gymmet så när jag kom hem var det bara att däcka i sängen.. Idag har jag varit i stallet sen blev det att åka till Sala för att fixa lite. Det blev en riktig mardrömsfärd hem då GPS:en lurade in mig i skogen och jag höll på att köra av vägen x antal gånger. Nu är jag hemma iallafall och lagar lite mat, klyftpotatis, kyckling och fetaostsallad blir det :)

Diska måste jag göra också, har så mycket disk att jag inte ens vet vart jag ska början någonstans..


Tjingeling!



I need something good that i can lean on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0