Dag 1- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv


Min fina vän Dea & jag för några veckor sen



Intressanta fakta:
1. Jag är otrolig envis när jag väl har bestämt mig
2. Jag är världens sämsta tålamod
3. Jag har jättesvårt att bestämma mig
4. Jag älskar att åka vattenskidor
5. När jag går till tandläkaren så rinner det alltid massa tårar när dom håller på att greja i käften
6. Jag gör alltid slut på precis alla pengar jag har
7. Jag får alltid minnesluckor när jag dricker
8. Jag har nästan alltid dåligt med batteri på ipod&mobil
9. Jag är beroenda av harpan
10. Jag har alltid bråttom med allting
11. Jag var jätteless på vattenskidor i somras
12. Jag saknar min Isabelle så otroligt mycket
13. Jag tänker ofta och alldeles för mycket
14. Jag har världens bästa humor, iallafall enligt mig själv
15. Jag pratar väldigt mycket.



Tudelu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0