glädje

jag måste påstå att trots allt så har jag en sån glädje över mitt liv just nu. skidorna är det jag lever för och jag älskart. snart är det studenten, pju vad fort tiden går. känns som igår när jag gick in i klassrummet och tänkte "herrejisses vad är det här för muppar?" men dom där mupparna visade sig vara otroliga människor och det bästa är hur jäkla kul vi kan ha det tillsammans, alla säger precis vad dom tycker och ibland blir det rätt och ibland blir det fel (väldigt fel) men det är också kul.
förövrigt så åker jag till linköping på söndag och tävlar, hihi! Sen nästa helg blir det karlstad och sen är det studenten som hägrar.
Nu ska jag pilla lite på årsboken, usch vad hemskt att det snart är över..
tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0