fagtown

tillbaka till verkligheten, ganska så rejält också.
Har iallafall hunnit med en utgång i måndags (ja på en måndag, skjut mig?) haha. Sen så var jag i stallet en liten liten stund, usch vad jag saknar att rida, har stora planer på att ta mig i kragen och faktiskt fixa en liten hästis att rida lite då och då men det blir liksom aldrig av att jag tar tag i det. Sen var jag och satte i hår, långt och härligt är det nu; me like. Elli följde med mig upp och blir kvar till tidigast söndag, det gillas också. Imorgon är jag ledig, det är välbehövligt då jag har ont i örat, halsbränna och mår allmänt dåligt.
Nu blir det ett avsnitt av the vampire diaries och sen så ska jag slagga.
Tjingeling!


(ignorera mig och kolla vad rolig den där lilla slovaken är, haha) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0