Your voice comes thrashing wildly through my quiet bed

Det är är lustigt hur tiden kan gå så fort samtidigt som den står still. Nu njuter jag bara av tiden som är kvar, har redan varit här i 3 veckor och 5 dagar. alltså är det bara 5 veckor och 4 dagar kvar. Jag slutade nedräkningen för ett tag sen, när tiden började snurra för fort. Dagarna går långsamt men när jag går och lägger mig har jag inte en aning om vad jag har gjort egentligen.

Idag har jag faktist pluggat ganska mycket, jag hade inte med mig mycket alls och har tragglat mig igenom hälften iallafall. Det är den där jäkla matten bara, usch på den. Jag som tyckte att jag började fatta men nej, då ska allt bli så krångligt direkt. Underbart väder har det varit också, legat och solat i några timmar så lite brun är jag faktiskt! Såg på en film också, Rachel getting married hette den. Den var helt okej men lite för deppig och seg för mig, jag blir alltid så okoncentrerad när jag tittar på film på datorn och börjar spola fram när det blir för drygt.



Life perfect ain't perfect if you don't know what the struggles for
Falling down ain't falling down if you don't cry when you hit the floor
It's called the past 'cause im getting past
And I ain't nothing like I was before
You oughta see me now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0