tänk

- att mina händer är sönder
- att jag bryr mig fast jag absolut inte bryr mig egentligen
- att jag har världens finaste vänner
- att jag får göra det jag älskar, precis här&nu
- att jag saknar att rida
- att det går bra att åka skidor
- att snart tar jag studenten
- att snart börjar alla tävlingar
- att jag är livrädd för min rygg
- att pappa kommer till louisiana och det är jag otroligt glad för
- att jag har så himla mycket roligt att se fram emot
- att jag har kommit på så mycket saker jag vill göra
- att jag är så otroligt pepp på livet
- att ibland vill jag alldeles för mycket alldeles för snabbt
- att jag pratade med mamma&syskonen nyss, välbehövligt
- att idag är Isabelles födelsedag, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA <3
- att även Johan & Martin fyller år idag, grattis på er också :)

Kommentarer
Postat av: Issa

Tack gullan! <3 känns otroligt bra att vara 19, har väntat på den här meningfulla ålderna hela livet! Puss på dig älskade vän!

2010-03-16 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0