nu börjar det dra ihop sig

imorgon är sista dagen här, på söndag morgon åker jag mot flygplatsen och tar mig mot new orleans. Herrejisses, nu har nästan halva tiden redan gått. Idag åkte jag bara en slalom, känner mig väldigt trött och sliten i kroppen. Men imorgon blir det åka av och sen ska vi kanske till beachen, underbart!

Förövrigt så slutade mitt nummer fungera idag så vill ni ha tag på mig så får ni höra av er på annat sätt. Jag ska fixa ett nytt nummer direkt när jag kommer hem, I promise! Iförrgår (onsdags) så var vi och åt på en köttrestaurang där man fick äta hur mycket man vill. Resultatet blev att oskar har bajsat 17 gånger och spytt 3. Alltså åt man sig mätt och ännu mer. Gott var det men jag är ingen köttjej så, jag gillar mer variation. Sen i onsdags natt dök frasse+far upp så nu är det ganska fullt. Idag blir det grillning, mumma :D

JUSTE ! vi var på ikea och köpte marabou, jävlar vad det gillades!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0