idioti

jag är grymt irriterad.
men nog om det, idag har varit en ganska bra dag med skidor, lite shopping och massa gott! var på Ross och jag hittade eventuellt en ny balklänning, haha.. kommer sluta med att jag har flera stycken med mig hem. Jag vågade inte prova den men lär dra dit snart och prova den, beslutsångest kan man väl påstå.


Oskar anlände förkyld och med lock för öronen vilket
slutade med macka med vitlöksbitar på och vitlök instoppat i öronen.. han stank.


Nu ska jag dra täcket över huvudet och glömma allt elände.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha :)

2010-03-14 @ 08:52:52
URL: http://mickis.blogg.se/
Postat av: trudi

Hjälpte det att stoppa vitlök i öronen? Och hur kom ni ens på den lösningen?

Weirdo!

2010-03-15 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0