I used too be lovedrunk but now im hangover

Nu har all åkning börjat sätta sig på kroppen, mina händer är helt förstörda. Försökte åka en slalom men det gick knappt, var igenom några 16 men det var med nöd och näppe. Så nu blir det vila, kanske imorgon också. Lite bitter blir jag, men jag har faktiskt inte vilat så mycket, har haft ca 5 vilodagar på snart 4 veckor. På söndag åker jag till Louisiana och det blir lite spännande att se om jag får med mig allt. Det ska alltid vara så mycket tjafs om tregrensbagen då den är så stor och väger ganska mycket. När jag skulle flyga hit fick jag plocka ut slalomskidan då den tydligen gjorde bagen för tung.. så jag fick betala för 2 sportbagar när jag egentligen bara hade en. skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0