I love my fat boys

Nu börjar jag bli brun, tjoho! och sen har jag helt magiskt börjat få blonda slingor. WTF? jag har inte varit naturligt blond sen jag var mini, men nu ska jag få en daskig jävla blond färg? tack. Gårdagen bjöd på 2 slalom som faktiskt gick bra(är äntligen igenom 16 stabilt) och sen till performance och kolla handskar men jag hittade inga som jag ville ha så det blev ett par "innerhandskar" som kanske kan hjälpa lite grann, får hoppas på att jag inte tappar bort dom på 2 dagar som jag gjorde med mina senaste. Sen blev det ett besök på chilis som var lika gott som vanligt.

Imorse tog jag en slalom som jag helt okej, fick inget blod till händerna bara men annars så gick det faktiskt super, jag åker mycket bättre på 16 än på 18 så det känns ju skönt. Tror inte vi har några avancerade planer för dagen så funderar på att gå till ross och kika lite, dock så är jag osäker på hur mycket mer jag får plats med i resväskan då jag har balklänningen att tänka på... hmm.. iofs så kan jag ju ha massa kläder i handbagaget, det får ju ändå väga typ 10 kg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0