frukost

jag har blivit väldigt nyttig av mig sen jag kom hit, till frukost äter jag naturell fettfri yoghurt med banan, ett ägg och idag blev det också ett äpple. till och med igår när jag tänkte köpa lite godis kom jag hem med en ananas och en mango. men det är ju lika gott det så :)

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt, det var min sista dag i skolan och vi skulle äta men då var man tvungen att betala för maten och dom hade verkligen hur mycket gott som helst och massa frukter att ta som efterrätt. Helt plötsligt hamnar jag på en jättevacker strand och sen står martin framför mig och jag förvandlas till en vampyr men jag vågar inte bita honom så jag springer därifrån och och vill hem men då kommer jag inte in genom porten för den är låst.. så då klättrar jag upp för alla balkonger och så sitter issa där och äter glass. sen vaknade jag.. haha

Idag kommer skidan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0