förändring är ju bra

sägs det. ibland undrar jag om det verkligen stämmer men visst. finns ingenting man kan göra åt det så. vilket jävla skitväder det är just nu, blixtrar, blåser och är allmänt dåligt. själv är jag i en liten svacka, saknar mina fina vänner otroligt mycket. Men nu är det bara 52 dagar kvar och när jag kommer hem är det sjukt mycket kul som händer. Jag får försöka se det positiva i det hela och kanske försöka plugga lite grann. Har faktiskt varit ovanligt duktig med det iår och har börjat på allting jag har fått med mig iallafall.

Jag har börjat känna av ryggen igen, inte mycket alls men tillräckligt för att jag ska bli livrädd. kan jag inte få slippa ryggvärk en säsong åtminstone? jag har gjort mina övningar och försöker strecha lite varje dag men det verkar inte hjälpa.

bara att sätta igång med ekvationerna igen då, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0