Each bird keeps singin' his own song










(jag hittade en ny älskling i mitt liv!)

Detta är vad dagen har inneburit, plus två slalom som gick helt okej. jag blir så arg bara:p det var skitkul att se när Thomas tog kort, jag förstår inte hur han höll balansen med handtaget mellan benen och sen hålla upp den där stången som väger bly och samtidigt kunna ta bra kort! helt sjukt.  själv skulle jag nog inte ens komma upp och definitivt ramla när båten vänder.. Jag hittade en älskling att mysa med på båten, hur söt som helst när hon låg och sov i mitt knä.. min längtan efter hund blir bara starkare och starkare..

Hursomhelst så börjar jag få lite färg, på bilderna ser det jättemolnigt ut men det var bara på slutet. Jag låg och solade på bryggan från 10 till 13 kanske och nu har jag faktiskt börjat få lite färg, härligt! Nu ska jag sätta på en film och somna till den. Jag drömde världens bäst dröm häromnatten förresten, med världens härligaste människa och dessutom världens sötaste hund som faktiskt var min.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0