dont waste the pretty on him

åkte en riktigt bra 14 idag, så himla skönt att ligga på ungefär samma nivå som i somras redan. Andra åket började det dock spöregna så det vart inte så himla lyckat. Jag har pratat en massa i skype idag, med både mamma, pappa och sen världens bästa Isabelle. Oj vad jag saknar dig bruden. hade tydligen fått ett fyllesms från henne inatt också, haha väcker gamla minnen.

Nu har jag ändrat om ännu mera här på bloggen, men jag är liksom uttråkad på dagarna så då blir det att jag pillar med det bara för att. Måste bara bli bättre på att ta kort så jag kan göra något kul med det. För tillfället väntar jag mest på mat, är superhungrig!

Puss&kram!


(bara för att bilden är så jävla skön om man vet vad som hände precis efter)


Kommentarer
Postat av: Issa

Saknar dig!! sitter och garvar åt bilden, sjuk resa haha! :)

2010-03-22 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0