and the winner is

jag är superduperkär.
skidan kändes precis som min förra men mycket mjukare och utan den där ryckigheten runt 2, 4 & 6. Har solat lite idag, kändes fint att få göra det men det är tyvärr fortfarande lika kallt i vattnet. Förmodligen kommer det bli varmare nästa vecka då temperaturen kommer öka lite undan för undan :) Pratade nyss med farmor & farfar på skype, man märker att de inte riktigt litar på tekniken och försöker skrika över halva jordklotet men det var mys att få ett litet snack med dom.

Blir nog lite mer solning innan jag tar en till slalom, oj vad jag älskar att åka skidor just nu!







tudelu :)


Kommentarer
Postat av: Bognes

Ser ut som när vi var där i november men då var det riktigt varm och skönt i vattnet. Hälsa Tomaso så mycket från oss i Nyköping. Vi är inte alls avundsjuka...

2010-03-06 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0