jobbjobbjobb

dagen har tillbringats med jobb. Imorgon blir det ännu mer jobb och sen ska jag ta tag i vattenskidorna igen, var alldeles för länge sen :) Sen jag kom hem från jobbet har jag ätit en halv snickerskladdkaka, en HEL ananas och en mango.. plus att jag har ätit massa pastasallad. nu är jag helt proppmätt. hihi. 

Förövrigt så är jag alldeles förvirrad och känslosam, det är över nu! jag ska aldrig mer gå tillbaka till skolan med min älskade klass som jag har umgåtts med dagligen i 3 år. Synd värre bara att gymnasiet inte är slut för min del men jag ska fanimej klara av det på ett halvår så jag kan vara fri i ett halvår innan allvaret börjar på riktigt.


Jag kan inte komma på varför jag lät dig gå, det gör ondare nu än vad det någonsin har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0