in your shadow i can shine



man kan ju inte påstå att det är annat än fullt upp, har sedan förra måndagen jobbat 55 timmar och idag blev det en dubbel med först en styrning på klubben och sen direkt till jobbet för att spendera några timmar här. kommer förhoppningsvis komma väldigt mycket folk om ungefär en timme men nu är det lugnt. gårdagen spenderades med jobb från 12-20 och sen blev det att skynda sig hem och göra sig iordning innan det blev dags för utgång för att fira världens bästa ida! kul hade jag och det var trevligt att träffa gamla stallkompisar och till och med några barndomsvänner som jag inte har sett på över 8 år. stört. imorgon blir det antagligen lite jobb men jag hoppas mest på en massa skidor! på torsdag kommer min käraste hit så blir det gröna lund och sen ska vi ju fira midsommar också :)


Puss på nosen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att få gå på Gröna lund. =)

2010-06-23 @ 08:57:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0