duktig idiot.

det finns inga gränser på hur slut jag är. Var över till värmdö en sväng och tillbringade natten med min bästa, alltid lika lovely(även om jag somnade direkt) sen åkte vi till sickla och jag inhandlade 2 par skor. Idag har jag jobbat hela dagen och likaså imorgon, fast då börjar jag inte förrän 11 men har stängning så slutar nog inte förrän vid åtta någon gång. I helgen så blir det kanske utgång på fredag och bio på lördag. Men annars så längtar jag bara till nästa torsdag då min älskade isabelle kommer och hälsar på och vi ska fira midsommar! Blir att gå på gröna lund, utgång och tältning på möja.

Nu ska jag åka till maxi och inhandla en ny bok till morgondagens jobb.
Tudelu!

och förresten så älskar jag att ha bil, min älskade gula volvo! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0