oväntat

hade en riktig skitdag i söndags. Tävlade hela helgen och på söndagen när jag skulle ta min första slalom så kraschade jag ganska illa och det hela slutade med att jag blev hämtad med helikopter som flög mig till karolinska och traumaenheten där jag blev undersökt i några timmar. Dock så såg dom inget nytt utan bara mitt diskbråck som antagligen var det som hade fått en smäll och det var därför jag hade/har så jäkla ont! Fick en massa morfin och sen åka hem, allt är ganska suddigt men hem kom jag iallafall och nu lever jag på ipren och citadon. Idag tröstade jag mig med att åka till frisörn och färga håret, nu ser det lite vettigt ut iaf. Får se hur det blir med skidorna framöver, hoppas verkligen på att jag kan åka tävlingen i helgen..
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0