okej,

jag ljög. varken inlägg eller bilder blev det och bilderna får vänta på sig tills ihelgen då jag åker dom 20 milen tillbaka till fagersta med min underbara pappa för att måla och tapetsera. igår var jag och pappa ute och åkte längdskidor, satsade på ungefär 1 mil, när vi hade åkt en mil så började jag bli liiiite less så jag började med standardfrågan "är vi framme snart?" och otroligt sur blev jag när det visade sig vara "bara" 5 km kvar! på dom 5 km hinner jag ramla 2 ggr, få en unges stav på mig och en pappa som åker fram och tillbaka för att inte hamna för långt framför mig.. lite tjurig blev jag hur som helst. så tillslut är vi framme och när vi sätter oss i bilen och åker iväg så var det en polsk bil framför och pappa som var på sitt vanliga cphumör frågar mig hur man kan se att den polsk, -inte fan vet jag svarar jag lite tjurigt.. -på-lacken, hahah fattar du polacken?!!?

hans tydliga glädje över att komma på något så smart drar fram ett litet leende och han sitter och fnissar hela bilfärden hem och sen avslutar vi kvällen med att se avatar 3D, sjukt bra film!

idag åkte jag med pappa till skärholmen där vi gick och kikade lite, sen åkte jag hem till mamma och hämtade lite saker och åt lunch. efter det så skulle jag åka till nacka forum och gå min sminkkurs men resan dit var inte helt enkel, suriga busschaufförer, trasiga bussar och svinkallt+12 cm klackar gjorde ju inte det hela så enkelt men väl framme mötte jag upp dea så köpte vi lite saker innan hon tog sig hemåt och jag blev sminkad, skulle vilja bli sminkad varje dag. så otroligt tråkigt att göra det själv!

när jag kom hem firade vi min lillebror soom faktiskt fyller 10 år idag, hoppsan vad tiden går fort. jag kommer ihåg när dom kom hem med honom från bb liksom.. han fick ett ps3 iaf och verkade nöjd med det:) släkten kommer imorn och på lördag om jag kommer ihåg rätt så då lär han få lite mer saker, bortskämda barn!

usch vilket långt inlägg, nu blir det ett långt och avslappnande bad så får jag hoppas att ni får en bra kväll :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0