nu ni

ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon åker Elin hem men jag och Jakob ska ha lite myskväll, börjar ju äntligen bli frisk så nu vågar han umgås med mig :) Tidigare imorse ringde min frisör min och frågade om jag ville bli klippt utav deras utbildare den 8:de Februari och så blir det, liiiite nervös är jag men det blir nog kul! Jag och Jakob var iväg en sväng till Ica och köpte lite frukt, han är ungefär lika rastlös som jag. stackarn. hihihi. Ska försöka gå till skolan imorgon, är ledig på torsdag och känns helt värdelöst att ha gått 2 lektioner på två veckor.. då känns det mycket bättre att gå imorn och sen vila ordentligt på torsdagen också.. eller nått.. mihii.. jag är trött. buhu..

kommer bli mycket tomt utan elli, hon är bäst.

tudelu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0