kokfokeok

åh vad jag saknar min pojkvän.
jävla ryssland.
hihi.

men nu spårade det lite, idag blir det eventuellt lite gym. ska träffa isabelle ikväll också, var alldeles för länge sen. jag och pappa var och övningskörde idag&igår, helt åt helvete gick det. jag kommer aldrig klara uppkörningen. blä. fan. åh. sen är jag sugen på att köpa lite nya kläder men vill inte lägga pengar det när jag åker till usa om en månad, där blir jag alltid helt shoppinggalen :D blir borta i usa i 9 veckor, börjar i orlando, florida och sen efter 4 veckor åker jag till louisiana och blir där i 5 veckor, shit vad jag längtar.

kanske ska sätta igång med religionsarbetet också, har inge bråttom med det men ska nog börja snart ändå, sen måste jag fixa klart matte b grejerna också. sätta ihop en idrottslektion till v.6 ska det bli också, funderar på att ha en konditionstimme. gillas säkert :D

ska fixa iordning en design såfort jag får tillbaka min dator, nu har jag absolut inga bilder eller plats för något bra program heller för den delen.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0