gott nytt år

året som har gått har bjudit på en hel del ups&downs men jag har vuxit till mig, insett vad som är viktigt och vad som är mindre viktigt. jag har hunnit vara med om otroligt mycket och fått ovärdeliga minnen men också sånt som jag hellre vill glömma. min största framgång har vart vattenskidorna, jag har en pojkvän som jag älskar och världens bästa vänner som jag skulle göra allt för. Nu ser jag fram emot ett toppen 2010 med massa skidåkning, usa, studenten och allt det innebär, tågluff, resor och allt sånt där smått som gör ens dag.

tudelu

Kommentarer
Postat av: Danni

Gott Nytt År på dig gumman !!

2010-01-02 @ 19:57:28
URL: http://daanni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0