gaah

nu är det såhär att jag är så himla sugen på att boka en resa, var som, när som.. men inte har jag ekonomin till det och dessutom så drar jag ju om lite mindre än 2 månader, efterlängtat. men i sommar ska jag utomlands, om inte till ayia napa eller tågluff så tänker jag tvinga med mig jakob. var till ikea med elli idag, köpte ljus och lite småsaker. sen var jag hem till ida en sväng och kollade på någon dålig film, men mys ändå:) imorn, eller idag beror på hur man ser det så åker jag till skärholmen med farmor och kikar runt lite och sen sover jag nog där, eller hos pappi.. på fredag blir det till fagersta åtminstone för en dag, kanske två.

nu blir det sängen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0