allt börjar falla på plats

långsamt men säkert. nu är det bara att boka flygbiljett kvar, åker runt den 23 februari och kommer hem någon gång runt den 1 maj. det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag längtar. pratade med stefan igår också och en ny skida får göra mig sällskap till usa, kan ju inte annat än superdupergillas :) sen är det lite mer stora saker som händer inom några veckor och jag är skakis, känner mig oförberedd men på ett eller annat sätt så ska det gå helt enkelt.. elli sov här inatt, vi tittade på harry potter och sen somnade jag :) hon åkte till jobbet imorse utan att jag märkte något förrän hon stod i dörren och sa hejdå, trött tjej? nu väntar jag iaf på att hon ska sluta så ska vi åka och simma, lite solning det kanske blir också? imorgon drar vi iväg på kryssningen, oj vad galet kul det ska bli..
tudelu


Kommentarer
Postat av: Danni

Vart ska du åka i USA, till Gusten ? :)

Puss puss

2010-01-12 @ 19:14:34
URL: http://daanni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0