stockholm

äntliiigen hemma. hade en stressig dag i skolan men nu är det över och jag kan slappa i 2 månader. inte ofta man har den lyxen. Nu sitter jag hos far min, ska så småningom börja på en ny design men jag vill få upp en bild i huvudet först och den har inte kommit än. Igår sov jag och isabelle hos evelina, oj vad mys det var. alla slocknade i soffan klockan nio dock :p liftade med johanna och hennes mor till västerås idag och tog tåget därifrån. jag har kört bil själv också, till f&f på en fika, sen fick jag parkera i garaget själv.. hihi. imorgon ska jag skjutsa pappa till jobbet och sen åker jag till värmdö och leker med elin och sen ska jag skjutsa dea till stallet har jag lovat. Jag har iallafall bränt en skiva så jag kan poppa dom där 40 minutrarna till mamma.

på fredag åker jag, sjukt jävla kul ska det bli!
tudelu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0