resfeber, förvirrad och lycklig.

vilken blandning va? :) vaknade nyss och har ätit lite svenkt bröd, kommer sakna det där borta. jag drömde en jättekonstig dröm i natt, att jag var med i csi fast istället för mord så hjälpte vi barn som hade det svårt och ett av mina uppdrag var att åka till italien och ta hand om 2 syskon som var bland det sötaste jag har sett. Sen helt plötsligt var jag med på titanic och hade min lilla dator med mig så jag satt och bloggade om hur skeppet sjönk. skumt.

idag ska jag skjutsa pappa till ett jubileum för honom, gubben har jobbat på brandkåren i 25 år nu så då blir det firning och sen skulle de på någon musikal som jag skulle hämta honom från också. Sen ska jag till skärholmen med farmor för att köpa ett headset och simkort så jag inte drunknar. haha. åh vad jag är tråkig.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0